We|Do

Kdy se můžete těšit na svůj balíček?

Při objednávce do času uvedeného na rozcestníku dopravců vám bude balíček doručen již následující pracovní den. V případě pozdějšího objednání během dvou pracovních dnů. V okamžiku předání balíčku přepravci vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

V den doručování vás kurýr informuje o přibližném času doručení. Balíčky jsou standartně doručovány od pondělí do pátku v čase mezi 8-18 hod. (Přesný čas doručení bohužel není možné ovlivnit, ale po domluvě s řidičem se můžete domluvit na přibližném času dodání).

 

Zmeškali jste svůj balíček?

Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na jiném předání, pokusí se doručit váš balíček znovu následující pracovní den. Zásilku je poté možno přesměrovat na výdejní místo We|Do nebo si ji můžete osobně vyzvednout přímo na depu We|Do, kde na vás balíček bude čekat 7 pracovních dnů od prvního pokusu o doručení. Poté bude vrácen zpět k nám.

 

Co dělat v případě, že je zásilka poškozena?

Při převzetí zásilky od kurýra We|Do si prosím zkontrolujte, zda balení je neporušené (krabice, lepicí páska apod).V případě poškození uveďte tuto informaci do přebíracího protokolu. Pokud byste po rozbalení zásilky zjistili jakékoliv poškození jednotlivých kousků, které jsou uvnitř, nahlaste tuto skutečnost přímo společnosti We|Do.

 

Co byste měli vědět

Dobírku můžete uhradit v hotovosti, nebo platební kartou.

Dobírku nelze zvolit u Alzaboxů a výdejních míst.

 

Odkaz pro sledování balíčku naleznete zde: On-line sledování balíku We|Do.